Wednesday, August 2, 2017

وقتی خیانت به خدا و مردم و بشریت و لگد مال کردن ارزش ها ی انسانی زرنگی نام میگیرد


وقتی خیانت به خدا و مردم و بشریت و لگد مال کردن ارزش ها ی انسانی  زرنگی نام میگیرد

آدم زرنگ مستبد است اما چنان عمل می کند که همه تصور کنند او روشنفکرترین و آزادیخواه ترین فرد روی زمین است


آدم زرنگ چنان بیت المال را می چاپد، که یا آب از آب تکان نمی خورد و یا با جارو جنجال چنان گردوخاک رسانه ای درست می کند که همه گناهکار جلوه کنند جز او.

آدم زرنگ زمینها را چنان میخوردکه گویی چنین زمینی از قبل آنجا وجود نداشته است.
آدم زرنگ چنان با مهارات از فنون ریا و تزویر استفاده می کند که نه تنها مردم طرف را ملکه تقوا و چشم و پاک دستی تصور کنندبلکه  کلمه ریا را چنان خجالت زده میکند که این کلمه نگون بخت خواستار حذف خود از زبان روزه مره مردم میگردد تا بیش از این بدنام نگردد.
  
 آدم زرنگ قبل از گرفتن مسئولیت خرد و درشت، به نان شب محتاج است و بعد از پایان مسئولیت، ثروتش با بیل گیتس برابری می کند و در همین  حال شعارهای مبارزه قاطع او با رانت و رشوه  خواری و اختلاس گران و مفسدین اداری و مالی گوش فلک را کر کرده است.

 آدم زرنگ با وجودی که خودش کمترین شایستگی را دارد اما چنان کاری می کند تا همه شایستگان و فرهیختگان له لورده گردند و بعد از آنکه همه را کنار زد خود بر مسندهای تکیه می زند که در آنها کمترین مهارتی ندارد.

 آدم زرنگ در پایان مسئولیتش برای خودش مراسم تشکراز پیشگامان خدمت درست می کند تا اگر روزی روزگاری کسی و ارگانی پیدا شد که بخواهد از او حساب رسی حیف و میلها و "بخور بخور" هایش را بعمل بیاورد، عملا یا چنین کاری ممکن نباشد و یا با کمترین هزینه ممکن برای او در پایان کار تمام شود.

 آدم زرنگ مبالغی از پولهای کلان هاپولی کرده از کیسه مردم بینوا را بهمراه فرزنداش تحت پوشش اقامت و یا تحصیل به خارج از کشور می فرستد تا در صورت پس شدن هوا، سه سوته به آنجا برود و از نعمت رفاه و امنیت کامل و همیشگی کشورهای استکباری که تا دیروز به آنها رکیک ترین فحشها و شعارها را میداد برخوردار گردد.

آدم زرنگ همه ساله با خانواده و یا به تنهایی به کشورهای ماهرویان و خوش پیکران مونث میرود و در سواحل بدور از گشت ارشاد راحت و بی دردسر و بی آنکه دستش رو شود، عیش و نوش میکند و تن خود را به ماه رویان لخت و پتی آنجا میزند تا بعد از این همه خدمت کمی هم خستگی در کند البته این آدم زرنگ در دلش قبل از مالیدن بدن،  صیغه ای را جاری میکند تا اگر فیلم اینکارش لو رفت بتواند قسم بخورد طرف حلالش بوده.

 آدم زرنگ برای دیگرانی که مانع فساد و خلافکاری او هستند چنان پرونده سازی میکند که طرف برود آنجا که عرب نی انداخته است، اینکار را چنان انجام می دهد که کمتر کسی به او شک کند .

آدم زرنگ عاشق اخذ مسئولیتهای مختلف است تا بتواند کسب ثروت و قدرت و شهرت بیشترنماید. اما شعارش اینست ما عاشق خدمت ایم نه مقام.

بلاخره آدم زرنگ بمحض گرفتن مسئولیت فوری فرزندان و اقوام و دوستان خود را در اینجا و آنجا جا میدهد تا هوای او را داشته باشند اما احدی از آنها را در حوزه مسئولیت خود قرار نمی دهد تا مچش گرفته نشود. پس باید گفت  ای آدم زرنگ ! برای شیطان بدبخت کلاسی بگذار تا او هم کارهایش را مثل تو طوری پیش برد تا نه تنها گناهگار شناخته نشود بلکه بجای تف و لعنت مردم به او هم، درود بفرستند!.

No comments:

Remove Netanyahu from power

.According to the foreign and domestic media reports, in order to comply with ethics and prevent a major regional and World war, Iran has do...