Saturday, December 15, 2018

Warning! The threat of attacking Iran over the next few months is serious!


هشدار!خطر حمله به ایران در چند ماه آینده جدی است!
بنده ی بدون ادعا،
    سعید شجاعی سعدی، بعنوان یک پژوهشگر و فعال اینترنت محور فرهنگ و صلح جهانی و با دارا بودن (سه مهارت تخصصی: برنامه ریزی اجتماعی، صنعت جهانگردی وکامپیوتر)، که برخلاف نظر اکثریت تحلیگران داخلی و خارجی که رئیس جمهور شدن هیلاری کلینکتون را حتمی می دانستند ، بنده احتمال پیروزی ترامپ را بیشتر می دانست وهمچنین
در دوسال گذشته،نامه های سرگشاده ای به
 شخص پرزیدنت ترامپ و همسر،دختر و داماد ایشان نوشتم و در آنها هشدار دادم که سیاستهای کاملا اشتباه و یک جانبه گرایی کاخ سفید درمورد مسایل جهانی و بویژه در موضوع برخورد بد با ایران،
منجر به شکست کامل و یا نسبی حزب جمهوریخواه در انتخابات میاندوری آمریکا و نهایتا استیضاح پرزیدنت ترامپ منجر خواهد شد (شما خواننده محترم می توانید نامه های بنده را بزبان انگلیسی و ترجمه فارسی آنها را در همین صفحه اینرنتی بنده مشاهده فرمایید).
دیدیم که برابر پیش بینی های بنده ، جمهوریخواهان مجلس نمایندگان را از دست دادند و اکثریت آنها در مجلس سنا نیز کاهش یافت. همچنین این روزها شاهد هستیم که اظهار نظر نمایندگان دمکرات و حتی برخی از نمایندگان جمهوریخواه آمریکا نیز حکایت از استیضاح پرزیدنت ترامپ در سال 2019 (که از 11 دی ماه شروع خواهد شد ) دارد.
از سوی دیگر ائتلاف عربی-غربی نه تنها در یمن با موفقیت قابل توجه ای روبرو نشدند بلکه بدلیل تایید نقش بن سلمان در ماجرای قتل و تکه تکه کردن جسد منتقد میانه روی عربستانی در کنسولگری این کشور در شهر استانبول ترکیه، توسط سازمان سیا و مجلس سنای آمریکا، عملاپادشاهی بن سلمان بعد از فوت پدر کهنسالش ، غیر ممکن بنظر می رسد. این مهم از آنجا قابل توجه است که بدانیم کاخ سفید از طریق جرالد کوشنر شوهر ایوانیکا و داماد پرزیدنت ترامپ سیاستهای مورد نظر خود را در منطقه خاورمیانه و بویژه در خلیج فارس و یمن، نه تنها با هزینه مالی و سیاسی عربستان و امارات که با اثر گذاری مستقیم در تصمیم سازیهای شخص بن سلمان که در حال حاضر عملا عربستان را اداره می کند انجام گرفته و می گیرد.
بنا بر آنچه گفته شد شخص پرزیدنت ترامپ و مشاوران و مقامات بشدت جنگ طلب و تندرو و متعصب دور بر ایشان و دول عربستان و امارات و حامیان آنها، تنها راه نجات خود را در شروع یک جنگ بزرگ بدون توجه به پیامدهای فاجعه بار آن می بینند و بنظر من آنها در چند ماه آینده حمله به ایران را در دستور کار خود قرار خواهند داد مگر آنکه شرایط منطقه ای و جهانی طوری پیش رود که عملا امکان چنین اقدامی را از آنها سلب نماید.
 از این رو بنده به همه مقامات جمهوری اسلامی ایران هشدار می دهم: خطر حمله عربستان و متحدان اسراییلی و عربی آن و احتمال حملات خرابکارانه با ابعاد بسیار گسترده تر از آنچه در اهواز و چابهار اتفاق افتاد را جدی بگیرند و همه تدابیر و آماده گی های لازم را برای مقابله با این احتمال را در دستور کار فوری خود قرار دهند!.
دوست گفت: گفتم و دشمن گفت: میخواستم بگویم!.

سعید شجاعی سعدی-شیراز-24 آذر 1397

No comments:

Remove Netanyahu from power

.According to the foreign and domestic media reports, in order to comply with ethics and prevent a major regional and World war, Iran has do...