Monday, December 31, 2018

زنده باد رانتخواران، اختلاسگران، قدرت طلبان و ریاکاران عزیز کشور ! مرگ بر ما مردم قدر نا شناس!




عرض پوزش و پاچه خواری خدمت رانتخواران، اختلاسگران و قدرت طلبان گرامی کشور

رانتخواران، اختلاس گران و شیفتگان قدرت گرامی، از اینکه بنده با زبان، قلم، رفتار و کردار خود سبب شدم تا شما درکسب 

اموال منقول و غیر منقول و پست و منسب بالاتر ! کمی به زحمت بیافتید، پوزش می طلبم!.
باور بفرمایید هر درسی که لازم بود، امثال بنده فضول بطوری که "به درب میگم که دیوار بشنود!" از سریال در حال پخش "عمارت" و در سیاه چالهای عهد قجری  بر سرشازده ارسلان بهادر فضول اما درستکار و صادق می آورند، بگیریم، گرفتیم!.

بیت المال خوری، زمینخواری و رانتخواری گوارای وجودتان!. ریاکاری و سوی استفاده از شرع مقدس اسلام و خون شهدای گران سنگ برای ایجاد پوشش بمنظور کسب ثروت و قدرت بیشتر حرام ، حتی بقیمت اشاعه فقر و فساد در جامعه نوش جانتان!.
مردم اگر قدرت خرید خود را از دست داده اند و فقیر شدند و اگر فساد جامعه را فرا گرفته و اگر نزدیک به 15 میلیون دختر و پسر سن ازدواجشان گذشته اصلا تقصیر شما نیست! بلکه بقول آن شازده پسر سفیر ایران در ونزوئلا از بی عرضگی مردم است 

و مردم باید بروند بمیرند!. 


پس همانگونه که بعد از شکنجه های فراوان شازده  ارسلان نه تنها شازده بودن خود که حتی آدم بودن خود را نیز منکر شد! من نیز همینجا رسما بعد از آن سه بازجویی و سیل تهمتهای سیاسی و اخلاقی وارده رسما اعلام می کنم: من اصلا وجود خارجی ندارم و هرچه هست وجود نازنین شما عزیزان است!.

بنده همچنین رسما اعلام می کنم: از اینکه دو بار به ارسال دعوت نامه وزارتخارجه آمریکا مبنی بر برنده شدنم در کسب گرین کارت اقامت در آمریکا پاسخی ندادم تا در ایران کنار مردم بزرگوار بمانم و با نگارش دهها نامه به سران کشورها و سازمانهای مختلف بین المللی و نیز نگارش هزاران مطلب پژوهشی و انتشار آنها در اینترنت، بمنظور جلوگیری از جنگ و حمله احتمالی به ایران عزیز در حد وسع و مهارت های تخصصی سه گانه خود(برنامه ریزی اجتماعی، کامپیوتر و صنعت جهانگردی) بکوشم، شدیدا اظهار ندامت می کنم ! چرا که بخوبی می دانم جنگ برای شما نعمت فراوان ببار می آورد و شما می توانید بقیمت کشته شدن صدهها هزار نفر از هموطنان خود و ویران شدن و تجزیه کشور به کسب ثروت و قدرت بیشتر اقدام نمایید!.
در پایان بار دیگر با درس گرفتن از فیوضات مطروحه در سریال عمارت نهایت پاچه خواری و تعظیم خود را خدمت شما رانتخواران، اختلاسگران و قدرت طلبان گرامی اعلام می دارم!.

و بر اساس درسی که از آن سریال فخیمه  در حال پخش یادگرفته ام!، باصدای رسا اعلام می دارم!:
زنده باد رانتخواران، اختلاسگران، قدرت طلبان و ریاکاران عزیز کشور و مرگ بر امثال بنده که قدر شخصیت، مدارج بالای معنوی و مدیریتی این بزرگواران را درک نمی کنیم! چقدر ما عقب مانده و بی شخصیتیم که ارزش این جماعت والامقام و آسمان شوکت را نمی فهمیم!  وای بر ما!.
سعید شجاعی سعدی - شیراز 10 دی 1397

     

No comments:

Remove Netanyahu from power

.According to the foreign and domestic media reports, in order to comply with ethics and prevent a major regional and World war, Iran has do...