Tuesday, November 14, 2017

Three important posts published on social pages by Sayed Shojaei Saadi, Internet activist and researcher of Global Culture and Peace

سه پست مهم منتشره در صفحات اجتماعی بنده سعید شجاعی سعدی، فعال و پژوهشگر اینترنت محور فرهنگ و صلح جهانی
==
پست-1
اکنون وقت نشان دادن همت و غیرت والای ایرانی است
--
هرچند مسئولین و نیروهای امدادی و درمانی خوب درخشیدند اما بدلیل وسعت مناطق حادثه دیده ،هموطنان عزیز زلزله زده در غرب کشور نیازمند کمکهای بیشتر غذایی کنسرو شده، نان بسته بندی شده و نیز وسایل و مواد گرمایشی مانند چادر،پتو،مواد سوختی و آب آشامیدنی بسته بندی شده دارند. جا دارد تا همه ما در سراسر کشور به یاری هموطنان خود در مناطق زلزله زده غرب کشور بشتابیم.همت والای ایرانی در چنین رویدادهای باید خودش رانشان دهد.
==
پست-2
بااشاعه خرافات در کشور بدنبال توجیه ناتوانیهای خود و همفکران خود نباشید!
انسان شاخ در می آورد که در قرن 15 هجری و 21 میلادی ، هنوز فضلایی پیدا می شوند که علت وقوع زلزله را در بدحجابی می دانند!.
پدر آمرزیده ها، اگر بخواهید اشتباهات مدیریتی و بکارگیری روشهای غلط کاری که در موارد بسیاری سرمایه ها ی ملی را به باد می دهند و سبب رانتخواریهای فراوان و همه جانبه می گردد را توجیه کنید، دستکم بفرمایید بخاطر چپاول اموال عمومی و ملی و رانتخواریهای خرد و درشت افرادی که دارای روابط بسیار قوی هستند و کار و چپاولگریهای آنها سبب اشاعه فقر و فساد اجتماعی و افزایش بذهکاری و بی رحمی در ایران گشته، زلزله آمده است. اگر قرار باشد بخاطر بد حجابی در کشور زلزله 7.3 ریشتری بیاید، خوب باید در همه کشورهای جهان که نه بد حجابی که بی حجابی کامل و روابط آزاد جنسی برقرار است باید تا حالا همگی با زلزله های بالای 10 ریشتر نابود شده باشند!.
خرافات نه تنها ریشه دین که ریشه انسانیت و اخلاق را می زند، پس جا دارد تا با اشاعه خرافات به نام دین ریشه دین را در جامعه بیش از این از بین نبرید،ضمن اینکه با اشاعه خرافات نه نظام و نه کشور پیشرفت نخواهد کرد .
--
پست-3
تفاوت رقابت های سیاسی در جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورهای پیشرفته دنیا
اگر درصحنه سیاسی کشورهای دمکراتیک جهان رقابتهای سازنده برای بقدرت رسیدن حزب و افرادی جاری است که دارای بالاترین صلاحیت و توان علمی و مدیریتی برای خدمت به کشورهایشان هستند، متاسفانه در کشور ما و در نظام جمهوری اسلامی ایران رقابت با بکارگیری روشهای ناجوانمردانه پرونده سازی و نثار فحش، ناسزا و روانه کردن دریایی از تهمت، افترا بیکدیگر و مچگیریهای مسخره جاری است.
بنظر بنده مشکلات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گسترده در صحنه های داخلی و خارجی دقیقا به دلیل همین معضلات است که تا حل نشود مشکلات نظام جمهوری اسلامی و مردم حل نخواهد شد. بدبختانه بنظر می رسد هرچه قدر از مرکز دور می شوید رقابتها ناسالم تر، بی رحمانه تر و با عدم رعایت بی باکانه تر
 اخلاق و رعایت عدالت در رقابت روبرو می گردید.   
       

No comments:

Remove Netanyahu from power

.According to the foreign and domestic media reports, in order to comply with ethics and prevent a major regional and World war, Iran has do...