Wednesday, November 18, 2015

اما نه ظاهرا دستگاهای اطلاعاتی و مقامات بیگانه عرب و غیر عرب همسایه درصدد هستند


فیتیله جمعه تعطیله و داعش و همسایگان متوهم ما !

اجرای نمایش تلویزیونی فیتیله جمعه تعطیله سالهاست که کام کودکان ایرانی را شاد میکند اما در آخرین اجرای تیم سه نفره که  2 تن از آنها نیز از بازیگران هموطنان آذری زبان هستند برای خنداندن کودکان از عبارت بروس توالت شوری بجای مسواک استفاده می شود و چون در هنگام اجرا با لحجه آذری این سکانس اجرا می شود آنرا بجساب توهین به هموطنان آذری بحساب آوردند و کار به عذزخواهی رسمی صدا و سیما و اعتراض خیابانی جمعی از هموطنانمان در آذزبایجان عزیز شد و فتیله ای که کودکان ایران زمین و منجمله کودکان همه استانهای آذری زبان ما را می خنداند نیز فعلا تعطیل شد این همه ماجرا بود ،.

 اما نه ظاهرا دستگاهای اطلاعاتی و مقامات بیگانه عرب و غیر عرب همسایه درصدد هستند  :
که از آب گل آلود ماهی درشت بگیرند! آنها  فکر می کنند ایران هم سوریه و عراق و افغانستان و لیبی و یمن و لبنان است !  که موضوع یک برنامه کودک را چنان بزرگ کنند که مثلا و در خیال کودکانه اشان مردم استانهای  آذری زبان را بوسیله سایتها و شبکه های اجتماعی و ماهواره ای و با هزینه کردن پولهای هنگفت و کثیف خود تحریک کنند و با نامن شدن شهرها و سست شدن نظارت بر مرزها داعشیان وحشی و کثیف و شهوت پرست را راهی مناطق مختلف ایران عزیز و استانهای آذری زبان نمایند و هرروز انفجار و کشتار و نهایتا خدای ناکرده هر دختر ایرانی آذری و غیر آذری را بعنوان برده جنسی در اختیار عربهای پولدار قرار دهند و روزی 100 بار تحت نام جهاد نکاح (بخوانید جهاد نکاح شیطانی) آنها را دست بدست نمایند همان کاری را که با دختران و زنان هم دین و فرهنگ و نژاد ما در کردستان عراق و سوریه انجام داده و می دهند!.
----
       آنها باید تاریخ و فرهنگ 8 هزار ساله ایران را مطالعه نمایند ! آنها باید بدانند ایران از سه شاخه اصلی نژاد آریایی تشکیل شده است که آذریها و کردها و لرها و... شاخه مادهای آنرا تشکیل می دهد و پارسها (خوزهاو ...)  شاخه پارسی و سیستانی و بلوچ و خراسانی و مازی و گیلکی و ... شاخه آریایی پارتها را تشکیل می دهند اصل فرهنگ همه این سه شاخه یکی است و روی هم فرهنگ ملی ایرانیان را بوجود آورده که چون خورشید نه تنها آسمان ایران که آسمان بخش عمده ای جهان را نورانی نموده است. ایرانی با هر لهجه و ربان که گویش کند ایرانی و دشمن ستیز است!
آنها بدانند ایران بوجود آورنده اولین تمدن و حکومت مدرن تاریخ بشر توسط کورش کبیر پارتی است. آنها بدانند که اولین جراحی مغز و کاشت چشم جهان در شهر سوخته سیستان در 5700 سال قبل انجام شد. اولین منشور حقوق بشر و برابری زن و مرد را ایرانیان توسط کورش کبیر نوشته و در امپراتوری بزرگ خود که از دیوار غربی چین شروع و به کرواسی در مرکز اروپای امروزی می رسیداجرا کردند !. آنها باید بدانند زمانی که همه یکدیگر را در بقیه جهان زنده زنده پوست می کنند و می خوردند ایران دارای آیین یکتا پرستی بود که در دین پیامبر بزرگ زرتشت خود را نمایان ساخت . آنها باید بدانند اکنون همه مراکز مهم و رسمی جهان به این حقیقت رسیده اند که ایران مهد و آغازگر تمدن و شهر نشینی جهان از شهر سوخته سیستان و بلوچستان عزیز بوده است اما به دلایل سیاسی و برای آنکه جمهوری اسلامی ایران در جهان دست برتر را پیدا نکند با تراشیدن این بهانه که هنوز برای اعلام رسمی این کشف و حقیقت بزرگ تاریخ بشر تا پیدا شدن زبان و نوشتار در آنجا صبر کرد از اعلام رسمی این خبر خوداری می کنند.
---
خوب آیا باز هم فکر می کنید هنوز هم باید تلاش کنید تا ایران را به عراق و افغانستان و سوریه و لیبی و ... تبدیل کنید ! اگر نه که هیچ دست دوستی مردم و دولت ایران بسوی شما دراز است و گرنه منتظر شروع جنگ جهانی سوم و فرود آمدن میلونها موشک کوتاه برد و میان برد و بلند برد ایران آریایی و از سرزمین امام حسین ع باشید.والسلام.          

No comments:

Remove Netanyahu from power

.According to the foreign and domestic media reports, in order to comply with ethics and prevent a major regional and World war, Iran has do...