Monday, July 17, 2017

به حجاب خانمها گیر میدهند تا ضعف علمی و مدیریتی خودشان را در حل بحران اقتصادی و فرهنگی و غیره ،کشور پنهان کنند!

  چرا خشک مقدسان آنچنانی که رگ گردن برای موی بیرون زنان و دامن و لباس کوتاه و یا چسبان آنها گلفت می کنند در مقابل

 ربا خواری رسمی بانک ها و فسادهای گسترده و رانتخواری و خیانت به بیت المال و اخبار منتشره از دختران ایرانی که در کشورهای عربی و غیره بدلیل فقر مادی با پاسپورت صادره از جمهوری اسلامی ایران تن فروشی میکنند رگ گردن گلفت نمی کنند و غیرتشان خروش نمی کند و وا دینا و وا اسلاما سر نمی دهند که هیچ بلکه به روی مبارک خود نیز نمی آورند؟!



ظاهرا برخی خشک مقدسان از دین فقط احکام طهارت و صیغه کردن و مانند آنها را می فهمند و در شرایطی که کشور دچار بحرانهای شدید اقتصادی و فرهنگی و نیز با خطر عملیات تروریستی داعشی و غیر آن، روبرو است، بجای کمک به حل و فصل مشکلات اصلی کشور ، بدنبال روسری سرکردن زنان با تو سری هستند!.

اگر مسئولان اقتصادی و فرهنگی، می توانند مشکلات کشور را حل کنند،بسم الله و اگر نمی توانند چرا برای پنهان کردن ضعف مدیریتی و علمی خود یاد حجاب و موی زنان و دامن و لباسهای تنگ و نازک آنها افتاده اند؟!

چرا در شرایطی که براساس آمارهای منتشره نزدیک به 13 میلیون جوان مجرد و مقداری کمتر از آن، بیکاردر کشور وجود دارد و فساد  اداری و رانت و زمینخواری محدود و یا گسترده با رقمهای کم تا نجومی، بنیه مردم و نظام را گرفته و هردو را در مورد مسایل اقتصادی تا مرز زمینگیر شدن پیش برده است، عده ای عمدا و یا سهوا مسئله حجاب زنان را مسئله اصلی کشور تلقی می کنند؟!.
آیا فهمیدن و درک این مسئله ساده برای خشک مقدسان سخت است که نباید همه و یا بخشی ازتوان مادی و یا معنوی دستگاههای نظامی امنیتی و انتظامی و غیره کشور را که در شرایطی چنین بحرانی و خطرناکی که کشور در منطقه با آن روبروست را بجای مقابله با حملات تروریستی احتمالی و یا تمرکز بر دفع حملات کشورهایی که رسما هدف نهایی ائتلاف نظامی خود را حمله به جمهوری اسلامی ایران و اشغال آن، و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده اند، صرف مقابله با موی بیرون زنان و دامن و لباس کوتاه و یا چسبان آنها و گشت ارشادکرد؟!.

ازآن گذشته برای بنده سئوال است چرا خشک مقدسان آنچنانی که رگ گردن برای موی بیرون زنان و دامن و لباس کوتاه و یا چسبان آنها گلفت می کنند در مقابل ربا خواری رسمی بانک ها و فسادهای گسترده و رانتخواری و خیانت به بیت المال و اخبار منتشره از دختران ایرانی که در کشورهای عربی و غیره بدلیل فقر مادی با پاسپورت صادره از جمهوری اسلامی ایران تن فروشی میکنند رگ گردن گلفت نمی کنند و غیرتشان خروش نمی کند و وا دینا و وا اسلاما سر نمی دهند که هیچ بلکه به روی مبارک خود نیز نمی آورند؟!
خدا کند تا دیر نشده خشک مقدسان ما بیدار شوند و با درک صحیح واقعیات کشور و منطقه و جهان ، ایران را به عراق و افغانستان و لیبی و یمن و سوریه دیگر تبدیل نکنند.آمین یا رب العالمین.مطالب بیشتردراین مورد باشد برای وقت دیگر در آینده ، البته بشرط حیات.
سعید شجاعی سعدی- شیراز 25 تیرماه 1396
www.twitter.com/shogaiee
www.saadiman.blogsky.com
shogaiee@gmail.com    

No comments:

Remove Netanyahu from power

.According to the foreign and domestic media reports, in order to comply with ethics and prevent a major regional and World war, Iran has do...