Friday, August 21, 2015

ISLAMISM AND NATIONALISM IN IRAN,-- ملی گرایی و اسلامگرایی در ایران


بدون کمترین تردیدی  ارزشهای  ایرانی و اسلامی در ایران باقی مانده و باقی هم خواهند ماند. چه آنها یی که در طول نزدیک به 1400 سال ورود اسلام علوی به ایران سعی کردند، اسلام را دین قوم عرب معرفی کنند ، و جنایات بسیار شنیع و تجاوزات جنسی به زنان و کودکان و کشتار وسیع و وحشیانه اعراب بدوی و تازه مسلمان شده،  درزمان حمله به  ایران و نیز بهنگام  فتح ایران در زمان یزدگرد سوم  ساسانی را به پای اسلام گذارند( بمانند دوران پهلوی پدر و پسر)، و چه آنهایی که بنام  شریعت اسلام در این 1400 سال خواستند ریشه فرهنگ و تمدن ملی و ارزشهایی ایرانی  که حدود 6000 سال قبل از


 اسلام و 1400 سال بعد ازورود اسلام  به ایران  سابقه داشته و دارد، را از بین برده و فرهنگ قوم عرب  را بنان شریعت اسلامی در ایران پیاده کنند(بویژه در دوران منحوس ساسله خائن و بی کفایت و فاسد قاجار)   راه بجایی نبرده و در آینده قابل پیش بینی هم بسیار بعید است ، راه بجایی ببرند.

--
بنابراین نه ملی گراها میتوانند اسلام ناب محمدی و مذهب جعفری را از توده های مردم جدا سازند و نه آنها که سعی دارند ریشه تفکرات و آداب و سلوک ملی  را در ایران بخشکانند ، موفق به اینکار خواهند شد.

--
در واقع حتی فکر کردن به حذف یکی از این دو در ایران فکری بیهوده ، هزینه بر و سوزاندن فرصتهای بیشمار ملی و مذهبی برای پیشرفت و توسعه ارزشهای ملی و مذهبی  و رشد و توسعه همه جانبه در ایران است.

قدرتهای استعمار گر غربی و شرقی همیشه خواسته اند تا یکی از این دو تفکر را مقابل دیگری قرار دهند و آب را گل آلود نموده و از آن ماهی درشت بگیرند.


دیندار واقعی و روشنفکر واقعی و نیز وطن پرست واقعی در ایران کسی  است که نگذارد بیگانگان از اعتقادات آنها برای نابودی ایران و ایرانی و مسلمان و اسلامگرایی در ایران ، سوی استفاده کنند.

خوشبختانه در جمهوری اسلامی ایران شاهد آنیم که برغم برخی شعارهای افراد و احیانا تشکلهای کوچک متعصب و خشک مقدس ، چه دردوران امام خمینی ره  و چه در دوران رهبری حضرت آیه الله خامنه ای  نه تنها به ارزشهای ملی کم توجه ای نشد که بیشترین رشد و پیشرفت و توسعه ارزشهای ملی و فرهنگی  ایران در طول تاریخش را در دوران پس از انقلاب اسلامی شاهد بوده ایم. بنده اگر دعوت شوم حاضرم  در هر مناظره و همایش و سمینار و مانند آن موارد گفته شد را به بحث و تبادل نظر بگذارم .


نتیجه این مطلب آن که :


 ایران و شریعت محمدی و علوی و جعفری با ملیت و ارزشهای فرهنگی ما مثل شکر و آب  در هم تنیده و جدا نشدنی است. پس بهتر است با اتحاد کامل همه بفکر پیشرفت و توسعه همه جانبه ایران عزیز باشیم  و با درایت خود نگذاریم ایران به عراق و افغانستان و سوریه و یمن و لیبی دیگر خدای ناکرده  تبدیل شود و زنان و دختران ایرانی بمانند زنان و دختران این کشورها بین اعضای بسیار وحشی گروههای متجاوز و کشتارگر و ویرانگر تکفیری و حامیان شرقی و غربی آنها دست بدست گردند هر روز و هر ساعت شاهد کشتار و ترور و بمب و عملیات انتحاری در ایران عزیز باشیم که در این صورت


 همه موجودیت ایران و ایرانی و شریعت اسلامی به نابودی ابدی کشانده می شود که انشالله ایم آرزو را دشمنان ایران و ایرانی و اسلام علوی بگور خواهند برد چرا که یکبار دیگر همه اقشار ملت بزرگ و سر فراز  ایران و  دولتمردان جمهوری اسلامی ، اجازه نخواهند داد تا بیگانه آنها را بازی دهند و با سوی استفاده از دو تفکر فوق الذکر در ایران جنگ و کشتار و ویرانی و تجاوزات جنسی  وحشیانه راه بیندازد. انشالله که چنین خواهد شد.آمین یا رب العالمین

No comments:

Remove Netanyahu from power

.According to the foreign and domestic media reports, in order to comply with ethics and prevent a major regional and World war, Iran has do...