Wednesday, August 12, 2015

اگر من نتانیاهو نخست وزیر اسراییل و یا سلمان پادشاه عربستان سعودی بودم برای نابودی ایران و ایرانی چه میکردم ؟!

طنزتلخ و غم بار ،
اگر من نتانیاهو نخست وزیر اسراییل و یا شاه سلمان پادشاه عربستان سعودی بودم برای ایران و ایرانی چی آرزو می کردم !!!
---
پیشگفتار
برجام  یا برنامه جامع مشترک یا همان توافق هسته ای جمهوری اسلامی ایران و 6 کشور بزرگ، دنیا را شگفت زده کرد ، چرا که برای اولین بار بجای جنگ و کشتار و ویرانی فاجعه بار ، بوسیله گفتگو شش قعطنامه ضد یک کشور (ایران) یکجا لغو گشته  و این نوید را داد تا جهان با الگو برداری از این توافق بحرانهای بی شمار خود را بجای جنگ و کشتار و خونریزی با گفتگو و تعامل حل و فصل نمایند.
در این بین و بر سر این توافق موافقان و مخالفان جدی و یا دلواپس و جناحهای رقیب در ایران و آمریکا بشدت درگیر مباحث سیاسی و حقوقی و رسانه ای گسترده با یکدیگر گردیدند.
---
از سوی دیگر کشورهای مانند عربستان سعودی و اسراییل و هم پیمانان کوچک و بزرگ آنها که بشدت برای حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران و تکرار وضعیت سوریه و عراق و لیبی و یمن و لبنان و افغانستان تدارکات سیاسی و نظامی و تبلیغاتی فراوانی نموده بودند ، و با این توافق هسته ای برجام ، نقشه ها و تدارکاتشان نقش بر آب شده بود ، ناگهان بر آشفتند و زمین و زمان را بر هم دوختند که چه نشسته اید که امریکا ما (اسراییل و عربستان و اعراب ) را به ایران فروخت !!!.
---
این مطلب دردناک و طنز سیاه سیاسی آرزوهای رهبران این کشورها را برای ایران و ایرانی و جمهوری اسلامی ایران بیان می کند !.برای شفاف تر شدن موضوع بنده سعید شجاعی سعدی خود را بجای نخست وزیر اسراییل و پادشاه عربستان سعودی گذاشته و خواسته ها و آرزوهای آنها را نه تنها برای شکست برجام که نابودی ایران و ایرانی و صد البته جمهوری اسلامی از زبان آنها بازگو میکنم ! فراموش نکنید این یک طنز است که احتمال عملی شدن آن 99 درصد زیر صفر است !!! اما همین احتمال بسیار بسیار ضعیف نیز باید توجه هرچه بیشتر مسئولین و مردم و قوای مسلح و مانند آن را و نیز هوشیاری کامل برای غافلگیر نشدن را بدنبال داشته باشد این مهم وقتی دست یافتنی است که پشت سر رهبری اتحاد و آستانه تحمل خود را صد بار بیشتر نموده و راه نفوذ احتمالی دشمن مکار و نابکار و بی رحم را بشدت مسدود و با تمام توان همبستگی بین مردم، مردم با مسئولین، و مسئولین با مسئولین ، و بین جناحهای سیاسی و فکری گوناگون را که میتواند هر خطری را خنثی نماید را هزاران بار بیشتر نماییم .انشالله.  
--
اصل مطلب

  خواسته ها و آرزوهای پادشاه  عربستان سعودی سلمان بن عبدالعزیز و نتانیاهو نخست وزیر اسراییل برای ایران و ایرانی و جمهوری اسلامی ایران:
===
- ابتدا باید به بهانه برهم زدن نظم مراسم حج تمتع،  توسط حاجیان ایرانی در حج امسال  (یعنی همان مراسم برائت از مشرکین) دست به کشتار و اهانت به نوامیس ایرانی در عربستان بمانند دفعه قبل زد تا مردم و دولت ایران حساب کار دستشان بیاید !!!
- باید به هر وسیله ممکن و با صرف هزینه بسیار زیاد کاری کرد که نه تنها موضوع برجام  که حتی همه اختلاف نظرهای کوچک و تفاوت سلیقه ها نیز به یک اختلاف عمیق جناحی بین مسئولین از یک سو و مردم ایران با مسئولین و ایجاد بحران و درگیری منجر شود(مثل ماجرای مرگ دختر خانم اهل مهاباد و وقایع بعد آن که بعد معلوم شد پیامکهای فراخوان به شورش از عربستان ارسال شده است).
-- وقتی کار بالا گرفت و آنها خوب یکدیگر را با وارد کردن اتهامات فراوان کوبیدند، باید کار را به درگیریهای خیابانی و تظاهرات و نهایتا  اختلافات را به نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی کشاند !!!.
-  این نقشه در سوریه و لیبی بخوبی عملی گردید ، پس دلیلی ندارد در ایران هم عملی نگردد !، روش انجام آنست که بعد از وارد کردن افراد انتحاری تکفیری و سلاح از طریق مرزهایی که دیگر امنیت و محکمی و چفت و بست سابق را ( بدلیل درگیر شدن مسئولین سیاسی و امنیتی و نظامی در مباحث حاشیه ای ) ندارد، باید چنان حجمی از انفجار و ترور و کشتار ایران را فراگیرد که همه چیز از درون از هم بپاشد و یا حداقل اوضاع بشدت بحرانی گردد و شرایط برای مرحله بعد فراهم گردد!!!.
- در این مرحله هم باید با انجام حملات موشکی و بمبارانهای بسیار سنگین و هم محاصره همه جانبه هوایی  و دریایی و زمینی، باز مانده توان نظامی ایران را نابود کرد و هم با فراخوان فوری همه اعضای گروه های تروریستی تکفیری منطقه و جهان را به سوی ایران روانه نمود تا همانگونه که هزاران و بلکه صدهها هزار دختر و زنان و کودکان افغانی و عراقی و سوری و لبنانی و لیبیایی را مورد تجاوز وحشیانه و بی رحمانه قرار دادند همین کار را با شدت صدهها برابر در ایران نیز انجام دهند!!!(که البته این فکر شیطانی را به گور خواهند برد).
-- حالا وقت ورود ناجیان است !!! شورای امنیت سازمان ملل متحد به قعطنامه پیشنهادی اسراییل و عربستان و حامیان آنها برای تجزیه ایران به 15 کشور رای مثبت می دهد و چین و روسیه نیز بعد از گرفتن بخشی از منافع و معادن و چاههای نفت ایران به این قعطنامه نیز رای مثبت میدهند( درست بمانند 6 فعطنامه برقراری تحریم ضد جمهوری اسلامی ایران)!!!.
- در حالی که جنایتهای انجام گرفته در ایران از جنایات اعراب بهنگام درگیر شدن با یزدگرد سوم و نیروهای فاسد و بی انگیزه آن فزونی گرفته و تلفات بسیار زیاد و فاجعه بار است ، اعلام میشود مردم ایران با میل و اراده خود به اسراییلیها و اعراب وحامیان آنها در تجزیه و نابودی جان و مال و استقلال و تمامیت ارضی و نوامیس ملک و ملت همراهی نمودند !!!.
---
نتیجگیری :
این که یک هشدار بصورت طنز به خودمان بود ،قلبا دعا می کنم امسال حجاج ایرانی به حج تمتع  اعزام نشوند از سوی دیگر بنده بعنوان یک پژوهشگر اینترنتی صلح و فرهنگ بین المللی شکی ندارم مقامات عربستان سعودی و دولت اسراییل و همه حامیان ریز و درشت آنها بخوبی میدانند که هیچ یک از موارد فوق در ایران متمدن با حدود 8 هزار سال سابقه تمدن زایی قابل اجرا نیست و ملت بزرگ و رهبری هوشیار و دولت و قوای مسلح بسیار پر توان ایران، بسیار هوشمندانه مراقب همه چیز هستند اصلا فریب نمی خورند و اصلا غافگیر نمی شوند و هر توطئه و نقشه و دسیسه ای چه از سوی عربستان و اسراییل و یا هر قدرت و قدرتهای دیگر بر علیه اش برنامه ریزی شود را با نهایت قدرت خنثی و متجاوزین را نه تنها پشیمان که به جهنم و درک واصل مینماید .باور نمی کنند امتحان کنند تا از روی زمین محو گردند، ضمنا روی ایجاد اختلاف بین دولتیان و جناحها هم حساب باز نکنند .  ایرانی شاید با ایرانی کل کل کند اما به دشمن که برسند با هم متحد ریشه متجاوز را می زنند و این اصلی بوده است که حدود 8000 سال به دوام و بقای همه جانبه ایران و ایرانی انجامیده است. ضمنا اگر 6 قدرت دنیا میدانستند با این روشها می شد ایران را نابود کنند 13 سال به مذاکره با ایران نمی پرداختند!. ایران نه سوریه و نه عراق و نه هیچ کشور دیگر است ، ایران فقط ایران است و بس !!! بجای دشمنی با ایران دوست شوید و از همه امکانات تخصصی و علمی و فرهنگی ایران برای حل و فصل مشکلات خود و رسیدن به توسعه و رشد همه جانبه استفاده کنید ، این برای بقا و دوام همه و نیز صلح و امنیت وپیشرفت دنیا بهتر است اگر خوب فکر کنید ، بله فکر کنید !.
---
     

     

No comments:

Remove Netanyahu from power

.According to the foreign and domestic media reports, in order to comply with ethics and prevent a major regional and World war, Iran has do...