Sunday, June 28, 2015

خطر بسیار مهم جنسی !


خطر مجرد ماندن حدود 13 میایون جوان و میان سال ایرانی و تبعات آن از خطر حمله همه دنیا به ایران جدی تر است!!!



بعنوان یک کارشناس و یک پژوهشگر و فعال حوزه فرهنگ و رسانه در دو بخش داخلی و روابط بین الملل و صلح جهانی ، بنده سعید شجاعی سعدی بشدت برای امنیت و استقلال و تمامیت ارضی ایران اسلامی احساس خطر نموده و هشدار میدهم تا کار از کار نگذشته همه از خواب خرگوشی بیدار شویم و سر از زیر برف در بیاوریم و مصداق این ضرب المثل بجای فارسی نباشیم که می گوید همه (دنیا) را آب برده مارا خواب.
اصل مطلب و هشدار بنده درچند پرسش و چند نکته زیرخلاصه شده  است
----
چرا یک بسیج عمومی برای حل و فصل مسئله ازدواج حدود 13 میلیون نفر ایرانی انجام نمیشود؟
چرا باید با بی توجه ای خود به مسئله ازدواج حدود 13 میلیون ایرانی مجرد، برای کشور نقطه ضعف همه جانبه ایجاد کنیم ؟،
آیا مسئولین ذی ربط در کشور شرایط بسیار خطرناک تر از احتمال حمله نظامی به ایران عزیز، یعنی مجرد بودن حدود  13 میلیون نفر را قبول ندارند؟

---
آیا مسئولین ذی ربط مرتبط با مسئله ازدواج کشور نمی دانند سایت های چند صد میلیونی اینترنت موبایلی و کامپیوتری و شبکه های ماهواری فراوانی در کنار ورود غیر قانونی فیلم ها و  مجلات و عکس و شوهای ویژه سکسی تقریبا 24 مشغول تحریک جنسی جوانان و همه کاربرانی هستند که با این ابزارهای رسانه ای سر و کار دارند؟

آیا مسئله اعتیاد و مواد مخدر سنتی و صنعتی در کنار هجمه و بمباران جنسی بسیار زیادی که توسط رسانه های بیگانه بر جسم و روان جوانان و حتی میانسالان و برخی مسن های ما مرتبا و در طی 24 ساعته وارد می شود ، نهایتا  برای استقلال و تمامیت ارضی و حتی موجودیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آینده خطر عمده (خدای ناکرده)بحساب نمی آید؟
آیا وقتی اظهارات رسمی برخی مقامات درصد وجود ماهواره در خانواده های ایرانی را بین 60 تا 90 درصد اعلام می کند، در این صورت آیا معنی آن این نیست که بین 60 تا 90 درصد خانوادهای ایرانی یا اصلا برنامه های سیمای جمهوری اسلامی ایران را نمی بینند و یا فقط برخی از آنها را می بینند؟

در این صورت آیا با دست خود نا خواسته ذهن و افکار و شخصیت و اگلو گیری غیر مستقیم اکثریت خانواده های ایرانی را به سایتها و شبکه های ماهواری بیگانه تسلیم نکرده ایم؟
با توجه به این مطلب آیا این مسئله خطرناک تر از حمله مستقیم نظامی نیست؟
آیا ناهنجاریهای کم سابقه و بی سابقه از انواع بذهکاریهای جنسی و غیر جنسی که در مواردی همه خطوط  قرمز فرهنگی و اعتقادی را لگد مال می کند ناشی از همین کم توجه ای ها نیست؟
آیا توجه داریم اگر جوانان غربی و غیره در کشورهایشان شدیدا تحریک جنسی می شوند براحتی آب خوردن شرایط ارضای آنان فراهم است و در کشور ما بدلایل فرهنگی و اقتصادی و  اعتقادی جوانان ما از چنین امکانی برخوردار نیستند؟

آیا توجه داریم که آنها (غرب و غیره) از جنگ جهانی اول به بعد فهمیدند که نیروی جوانان آنها با روشهای سنتی ازدواج در آن جوامع برای دفاع از نظامهای سیاسی و استقلال و تمامیت ارضی و نیز برای فراهم کردن نیروی کار ارزانتر جوابگو نیست، لذا با رواج سکس و برهنگی و تحریک مداوم جنسی مردم خود جمعیت ناچیز خود را به چند صدمیلیون رسانیده اند و امروز با تکیه بر همین جمعیت و البته تکنولوژی مدرن، سلطه خود را بر جهان گسترانیده اند و ما که می خواهیم زیر بار ظلم و زورگویی آنها نرویم روز بروز بجای افزایش جمعیت با کاهش شدید جمعیت در مقایسه با آنها مواجه هستیم؟

آیا نباید از محل دریافت مالیات و فروش نفت و یا عواید صادرات و از همه مهمتر از محل قانون هدفمندی یارانه ها بویژه که قرار است برنامه ششم کشور تدوین گردد بخش عمده ای از اعتبارات را به مسئله کار و مسکن و ازدواج جوانان اختصاص دهیم؟
آیا سختگیری های بسیار شدید بر جوانان آنها را به بیشتر به سمت برنامه های شبکه های ماهواره ای و اینترنتی و غیره نمی کشاند؟ در این صورت در صورت بروز (خدای ناکرده ) تهدید نظامی برای کشور بصورت بالقوه آیا اذهان جوانان ما بسمت و سوی اراجیف بیگانه مستقیم و یا غیر مستقیم نمی رود؟

---
اگر بنده سعید شجاعی سعدی ، در جمهوری اسلامی ایران مسئولیت کشوری داشتم شک نکنید بلافاصله با هماهنگی سه قوه و زیر نظر رهبری فرزانه یک بسیج ملی همانند زمان جنگ برای حل و فصل مسئله اشتغال و مسکن و بویژه ازدواج جوانان با بسیج همه منابع اقدام می کردم.
بعلاوه به حضور مراجع معظم کشور می رسیدم و با توضیح شرایط فرهنگی و خطرات امنیتی برای کشور در جهت شاداب سازی فضای رسانه ای و اجتماعی کشور بمنظور برگرداندن اذهان حدود 90 درصد خانواده های ایرانی به برنامه های داخلی شاد و مفرح که بجای تلقین نا امیدی و یاس و افسردگی سر زندگی و نشاط سالم را به جامعه جوان ایرانی بازگرداند اقدام می نمودم.
به امید توجه همه مسئولین محترم

No comments:

Remove Netanyahu from power

.According to the foreign and domestic media reports, in order to comply with ethics and prevent a major regional and World war, Iran has do...