Friday, May 8, 2015

خیلی مهم

بیدار باش  به دلواپسان و ذوق زدگان مذاکرات هسته ای!. هشدار بنده بی ادعا بعنوان یک شهروند ساده و یک فعال اینترنتی به احزاب و جناحهای سیاسی کشور!
حواسمان جمع نباشد با غافلگیر شدن ،خدای ناکرده توسط دشمنان بشدت مورد تهاجم ویرانگر و غیر قابل جبران  قرار میگیریم! چرا نباید علاج واقعه را قبل وقوع تدبیر کرده و انجام دهیم!.
---
بنده این مطلب را علاوه بر انتشار در وبلاگها و صفحات شبکه های داخلی و خارجی خود بدو زبان فارسی و انگلیسی همچنین برای همه مسئولین محترم جمهوری اسلامی ایران و بویژه بمانند چند سال گذشته خدمت مقام معظم رهبری ،نیز  تقدیم و ارسال نموده ام.
شاید این پرسش برای شما خواننده محترم این مطلب و صدهها مطلب و نوشته های سیاسی و صلح طلبانه و فرهنگی در سالهای دور تا امروز بنده پیش آمده باشد که با وجود تحمل اینهمه محدویت و پرونده سازی و محرومیت از حقوق قانونی وطبیعی شهروندی و با وجود دارا بودن دعوت برای گرین کارت امریکا و اقامت در آنجا ،چرا از ته دل و با شور و اشتیاق وصف ناپذیر همه آنها را ندید میگیریم و با تحمل عواقب محسوس و نامحسوس آن دست به کارهایی زدم و می زنم (شرح آنها را در اثنی مطالعه این مطلب متوجه خواهید شد) که انجام آنها از کسانی که حتی حقوقهای بالا دریافت میکنند و یا بصورت قانونی و یا غیر قانونی رانتها و اختلاسهای صدهها میلیارد تومانی و بیشتر آن دارند و هم از بر این نظام خورده و برده اند هم احتمالا بر نمی آید! .
پاسخ کاملا روشن است درست است که بنده ریالی بابت کارهایم دریافت نمی کنم و باز درست است که تاکنون با پرونده هایی ساختگی در دستگاه امنیتی روبرو بوده ام و سختیها و محدویتهایی نیز بر من تحمیل شده است و سعی فروان کرده اند تا با ترور شخصیت بنده را از مراکز قدرت و مسئولیت دور کنند ، اما برای کسب رضای خدا، و بعنوان  ایرانی و یک انسان و یک مسلمان شیعه ای که علی ع و حسین ع و فرزندانشان ع را سر لوحه کارهایش در زندگی قرار داده و نیز بعنوان کسی که در نوجوانی با بخطر انداختن جانش در پیروزی این انقلاب بعنوان قطره ای از اقیانوس ملت بزرگ  ایران نقش داشته وظیفه خود میدانم تا زنده هستم و تا آنجا که بتوانم و البته در حد وسع و با رعایت قانون برای تامین امنیت و صلح و پیشرفت ایران بزرگ با 8000 سال تاریخ  سراسر سرشار از فرهنگ والا و انسانی و اشاعه فرهنگ صلح و دوستی فارغ از جنگ و خونریزی و کشتار بین همه ملل دنیا تلاش کنم.بگذار چند صباحی تنگ نظران و افرادی که بجز حال و منافع همه جانبه فانی و نا پایدار دلشان خوش باشد که وجود ناقابلی چون حقیر را با باند بازی قوی اصطلاحا کله پا کرده اند! . بگذار دلشان خوش باشد که با حرامکاری و رانت و زمینخواری پولدار شده اند!. بگذار دلشان خوش باشد به اینکه در این دنیایی فانی با لگد مال کردن همه اخلاقیتان و انسانیت برای رسیدن به جایگاهی که هم خودشان و هم خدا می دانند شایستگی آن را ندارند امثال بنده را کنار زده اند! . اما مطمئنم آنها هیچ وقت آرامش بنده و اعتبار داخلی و بین المللی حقیر در اینترنت و در افکار عمومی که با اینترنت سر و کار داشته و دارند را با وجود دارا بودن همه آن ثروت و قدرت نمی توانند بدست آورند و یا داشته های بنده را ، از من (بیش از آنکه تا کنون گرفته اند) بگیرند! برای آشنا شدن با این جایگاه و گرفتن تایید حرف بنده کافی است نام کامل حقیر سعید شجاعی سعدی را (بفارسی و یا انگلیسی) در اینترنت جستجو فرمایید. بگذریم و بپردازم به اصل موضوع.
----
مقدمه:
بنده سعید شجاعی سعدی در نهایت بی ادعایی و داشتن یک ریال منافع مالی یا سیاسی و غیره  (در داخل و یا خارج از کشور) و بی آنکه کسی از من خواسته باشد و تنها بر اساس احساس تکلیف انسانی و ملی وشرعی از جایگاه یک فعال اینترنتی فرهنگ و صلح  جهانی و بعنوان یک شهروند ایران اسلامی که نزدیک به یک دهه با همه توان علمی و تجربی و مالی خود تلاش کرده است با ارایه راه کار و تحلیل و پیشنهاد به مسئولین محترم میهن اسلامی و مقامات بین المللی در حد وسع ، اول به امنیت و منافع میهن اسلامی کمک کرده باشم و دوم در منطقه و جهان با تشویق بکارگیری زبان و گفتمان فرهنگی (این اصطلاح و عبارت را اولین بار در شبکه های اجتماعی جهانی جا انداختم) ضمن جلوگیری از بروز جنگهای مختلف به اشاعه فرهنگ دوستی و ارتباطات صلح آمیز بین المللی با استفاده از زبان و گفتمان فرهنگی بدو زبان فارسی و انگلیسی بپردازم ، و از آنجا که بنظر می رسد (دستکم اگر دنبال کنندگان بنده سعید شجاعی سعدی در شبکه های اجتماعی تویتر و غیره که جنبه سیاسی و فرهنگی آنان بر سایر جنبه ها بیشتر نمایان است ملاک قضاوت قرار گیرد) استقبال بالای 5100 نویسنده و سیاستمدار و معلم و اساتید دانشگاه و مراکز پژوهشی دنیا و نیز فعالان فرهنگ و صلح و نیز مطبوعات و رسانه های جهانی نشان از موفقیت فعالیت های بنده (البته در حد وسع و امکانات شخصی بنده) متاسفانه بی آنکه هیچ کمک و یا همکاری از سوی مسئولین ذی ربط محلی و یا کشوری صورت گرفته باشد، دارد ، حال با توجه به شرایط منطقه وجهان هشدار زیر را تقدیم می کنم تا خدای ناکرده با غافلگیری دچار هسران غیر قابل جبران نشویم.
هشدار:
اکنون که منطقه و جهان آماده پذیرش ایران بعنوان کشوری مقتدر و صاحب دانش و فن آوری هسته ای گردیده است متاسفانه گروهای فشار طرفدار اسراییل و اعراب ثروتمند در آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی بشدت در تلاشند تا جمهوری اسلامی ایران را به یک جنگ منطقه ای و یا جهانی بکشانند تا نه تنها توافق هسته ای نهایی نشود که یک ائتلاف بزرگ ضد جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان شکل گیرد و با هجوم گسترده موشکی و هوایی بسیار سنگین ضمن در هم کوبیدن توان سامانه های راداری و دفاع ضد حملات موشکی و هوایی ما، در نهایت با هجوم زمینی خدای ناکرده ، مثلا کار جمهوری اسلامی ایران را با تحمیل تلفات گسترده و تخریب زیر ساختها و رواج فقر و بیماری و قحطی یکسره کنند ! (کاری که در دو جنگ اول و دوم در نهایت نامردی با مردم و کشور ما کردن و باعث کشته شدن ملیونها ایرانی گردیدند).
---
اگر به اظهارات اخیر مقامات ترکیه و پاکستان و مصر و اسراییل و اردن و سودان و نیز همه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس بجز عمان توجه کنیم ، و این اظهارات را درکنار تهدیدات نظامی برخی مقامات رسمی امریکا و اروپا و نیز تهدیدات و اظهارات شدیدا ضد جمهوری اسلامی ایران گروهای فشار قدرتمند و تاثیر گذار طرفدار اسراییل و اعراب ثروتنمد قرار دهیم ، بسادگی در می یابیم که طرحی بسرعت در حال اجرا است تا احتمالا به بهانه دخالت ایران در عراق و سوریه و حمایت ایران اسلامی از گروه حوثیها در یمن و حزب الله در لبنان، ائتلاف سیاسی و نظامی ضد جمهوری اسلامی ایران بفوریت شکل گرفته و در شرایط و وقت مناسب به اجرا گذاشته شود.احتمالا ، کشورهای ثروتمند عضوشورای خلیج فارس بجز عمان پرداخت کننده هزینه های مالی طرح و غرب و اروپا تامین کننده سخت افزار و پشتبانی اطلاعاتی و مدیریتی (در مراحل اولیه ) و دخالت مستقیم در مراحل بعدی بسته به شرایط  و کشورهای فقیری چون پاکستان و سودان و مصرو برخی کشورهای افریقای دیگر و نیز تاحدی اردن و ترکیه و غیره تامین کننده نیرو و سرباز های لازم را عهده دار خواهند بود.خوب دقت کنیم در می یابیم که سفر مقامات سیاسی و نظامی کشورهای فوق به پایتختهای یکدیگر برای هماهنگی و اجرای طرح فوق در حال انجام است وتازه این بخش هویدا و آشمار کار است ،خدا می داند در نهان آنها چه کارها که در حال انجام آن نیستند.
---
بنده هشدار می دهم اگر یک در میلیون تحلیل و پیش بینی کارشناسی بنده درست باشد نباید با کم توجه ای و ناخواسته در دام و نقشه کثیف آنها قرارگیریم شاید بهتر باشد با توجه به شرایط فوق حساس کنونی منطقه رقابتهای جناحی و بگو و مگوهای رسانه ای بین مسئولین محترم و بزرگواری چون حضرات آیات هاشمی رفسنجانی و مصباح یزدی و دوستداران آنها و نیز  مانند آن و نیز تضعیف و یا حمله به تیم مذاکره کننده و دولت و نیز کل کل های رسانه های اینترنتی و مکتوب بین افراد و جناحها باید برای برای همیشه و یا دستکم تا رفع و دفع خطر شرارت و دسیسه های کشورهای فوق الذکر پایان یابد.شک نکنیم ! و سابقه کشورهای فوق در لیبی و عراق و افغانستان و سوریه و یمن مظلوم و مانند آنها نشان داده است که آنها بسیار بی رحمانه و بدون در نظر گرفتن کمترین  ملاحظه ی انسانی و اخلاقی و دینی و با زیر پا گذاشتن همه قوانین بین المللی دست به حملات شیطانی خود به کشورهای هدف می زنند، پس ، طبیعی است که همه تدابیر پیشگیرانه قانونی و سیاسی و پدافندی و نیز همه نوع آماده باش لازم باید در نظر گرفته شود. متاسفانه چین و بویژه روسیه نشان دادند که این دو کشور تنها و تنها منافع اقتصادی و سیاسی و امنیتی خود را مد نظر قرار می دهند و براحتی با اخذ آن منافع ، همه چیز و همه کس را می فروشند!. البته بر آنها ایرادی نیست چرا که آنها بدنبال منافع و امنیت کشور خود هستند و نه ما ! این ما هستیم که نباید بی حد و حساب به دیگران اهمیت دهیم.شش قعطنامه و بیانیه ضد جمهوری اسلامی ایران بویژه در زمان دولت نهم و دهم ، ریس جمهور پیشین جناب دکتر احمدی نژاد بتصویب رسید که چین و روسیه در تایید و صدور آن نقش مستقیم و یا غیر مستقیم داشته اند، پا دهد بازهم اینکار را خواهند، بویژه که روسیه خود،  هم اکنون ، بدلیل بحران اوکراین در تحریم غرب است و برای رهایی از آن  حاضر است نه تنها جمهوری اسلامی ایران ، که همه دنیا را هم به غرب بفروشد.چین هم بر سر مسایل اقتصادی و موضوعاتی چون کره شمالی و تایوان و ژاپن با غرب بشدت در تضاد و جنگ سیاسی و امنیتی است ، و بمانند گذشته نه تنها ایران اسلامی که همه دنیا را فدای منافع خود خواهد کرد. قطعنامه اخیر ضد یمن که نوعی وجاهت بین المللی و حقوقی برای کشتار زنان و کودکان و تخریب زیر ساختهای کشور فقیر و مظلوم یمن را توسط عربستان و هم پیمانان آن فراهم کرد، تنها آخرین نمونه از گرفتن امتیازات مالی و سیاسی و دادن رای مثبت و یا ممتنع به قعطنامه ها در شورای امنیت سازمان ملل متحد توسط چین و روسیه است !.
     
---
صد البته با امید و اعتقاد به توجه و عنایت پروردگاه به ملت بزرگ و کشور بزرگ ایران اسلامی ،  و نیز با توجه به هوشیاری رهبر فرزانه و مدیریت خوب و اجرایی دولت تدبیر و امید و جناحهای که منافع و موجودیت ایران اسلامی را بر منافع مالی و سیاسی و جناحی خود اولویت می دهند ، بنده به آینده کشور و دفع شرارت و نقشه های بیگانگان بسیارخوشبینم.                    

No comments:

Remove Netanyahu from power

.According to the foreign and domestic media reports, in order to comply with ethics and prevent a major regional and World war, Iran has do...