Saturday, May 29, 2021

نامه سرگشاده به 7کاندیداهای تایید شده محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران در سال 1400

 


جناب آقایان رئیسی، جلیلی، رضایی، همت، قاضی زاده، علیزاده و زاکانی

سلام:

اوضاع معیشتی و معضلات ناشی از بیکاری اکثر اعضای خانوادهای ایرانی که منجر به فقر شدید و همه جانبه گردیده است، بر کسی پوشیده نیست.

اینکه وقت کشور و مردم را به بررسی این موضوع که چه عوامل و سیاستهای همه جانبه داخلی اشتباه و فاجعه بار و گاه خارجی نسنجیده توسط دولتهای بیرون آمده از جناحهای اصولگرا و اصلاح طلب که در تحمیل وضع اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی اسفبار کنونی به مردم صبور و  فهیم ایران نقش داشته اند، هدر دهیم، هرچند برای جلوگیری از تکرار آن در آینده بسیار مهم است اما در حال حاضر کمکی به رفع مشکلات کمر شکن اکثریت مردم فقر زده و گرفتار ایران نمی کند.

بهمین دلیل بنده سعید شجاعی سعدی بعنوان  یک کارشناس مجرب و دلسوز و نیز یک پژوهشگر خدمت شما عرض می کنم به معنی واقعی کشور برای برون رفت از وضع خطرناک کنونی احتیاج به یک دولت انقلابی، توانمند، پر انرژی، ضد فساد، رانت، دست و چشم پاک دارد.

جناب آقایان رئیسی، جلیلی، رضایی، همت، قاضی زاده، علیزاده و زاکانی


معاون اول، وزیر، معاونین وزرا، استانداران و مدیران کل رفیق باز و ترسو که برای حفظ جایگاه وزیری خود به مافیاهای مختلف و پر نفوذ و قدرتمند موجود در کشور توان نه گفتن و مخالفت ندارند، نه تنها کمکی به دولتی که یکی از شما در آینده نزدیک تشکیل می دهید نخواهد کرد بلکه آخرین فرصتها برای شکوفایی همه جانبه کشور  و جلوگیری از خطر فروپاشی نظام سیاسی و ملی کشور و تبدیل آن به وضع کنونی عراق، افغانستان، لیبی و یمن و غیره را نیز بسرعت از بین خواهند برد.

  

    جناب آقایان رئیسی، جلیلی، رضایی، همت، قاضی زاده، علیزاده و زاکانی

بنده ضمن آرزوی موفقیت برای هریک از شما که موفق به تشکیل دولت بعد از پیروزی در انتخابات 28 خرداد 1400 گردید.

 از شما درخواست می نمایم در راه نجات کشور از وضع اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی فاجعه بار کنونی، بعنوان عالی ترین مقام اجرایی کشور" اصل  از کجا آورده ای " را با شدت، دقت و فوریت کامل با هماهنگی و مشارکت قوه مجریه و قضایی به محض شروع بکار به مرحله اجرا بگذارید.

نمی شود مسئولانی در رده های مختلف به اسم جمهوری اسلامی  در قالب مزایده، مناقصه و واگذاریهای اموال منقول و غیر منقول بیت المال تحت نام فریبنده خصوسی سازی و اصل 44 ثروت ملی را نصیب خود، خانواده و اطرافیان و هم باند و جناحی خود کنند و در حالی که اکثریت مردم در فقر و فلاکت واقعی تا حد بعضا  جستجو در سطل های آشغالی برای بدست آوردن تکه نان و غذای پسماند بمنظور سیر کردن خانواده بسر می برند، آنها در داخل و خارج زندگی اشرافی و در حد شاهزادگان کشورهای عربی و غیره از کیسه مردم و بقیمت فقیر نمودن اکثریت مردم برای خود و اطافیانشان فراهم سازند.

این افراد و این سیاستی که باعث چنین شرایط وحشتناکی برای کشور، مردم  و نظام گردیده یکبار برای همیشه باید به زباله دان تاریخ فرستاده شوند. انشالله.

سعید شجاعی سعدی.


No comments:

Remove Netanyahu from power

.According to the foreign and domestic media reports, in order to comply with ethics and prevent a major regional and World war, Iran has do...