Tuesday, May 2, 2017

یک نکته ی باریک تر از مو


یک نکته ی باریک تر از مو
بعنوان یک کارشناس کامپیوتر (همانگونه که احتمالا اطلاع دارید، بنده سعید شجاعی سعدی دارای سه مهارت تخصصی کامپیوتر-صنعت جهانگردی و  برنامه ریری اجتماعی هستم) به یک نکته ی باریکتر از مو پی بردم و آن اینست که غربیان دلسوز ! برای آنکه مسئله ازدواج و رفع نیاز جنسی حدود 13 میلیون جوان ایرانی را که به علت مشکلات اقتصادی قادر به ازدواج نیستند را مجانا در راستای کمک به مسئولان فرهنگی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران، حل کنند ! اقدام به یک کار خیر خواهانه بزرگ نموده اند ! و آن عبارت است از دردسترس گذاشتن زیباترین و بروز ترین ویدیو و عکس و کارتون و غیره از مسایل جنسی بشدت مورد علاقه جوانان در اینترنت با کقیت عالی.
---
دین غربیان دلسوز بر گردنمان است  ! اگر فکر کنیم آنها اینهمه هنر و زیبایی لذتبخش را (که دل پیر و جوان را برده و می برد!)  در اختیار همگان ، بویژه کاربران جوان کشورهای اسلامی و بخصوص کشور ما قرار داده و میدهند ، برای انحراف جوانان و زدن ریشه خانواده و اخلاق مردم و تضعیف پایه های اعتقادی در جمهوری اسلامی و ترویج زندگی اشرافی است!. همچنین مشغول ذمه آن دلسوزانید اگر فکر کنید  یکی از دلایل گسترده شدن فساد همه جانبه و از هم گسیختگی هویتی و فرهنگی و اجتماعی در جمهوری اسلامی ایران، ناشی از سیاست دلسوزانه این هنرمندان غربی است!.
---
آنها برای رفاه حال آندسته از کاربرانی که یا از اینترنت کم سرعت و یا از کامپیوترهای قدیمی استفاده می کنند هم راه حل داشته اند و آن اینست که با بکارگیری فن آوری گرافیکی و نرم افرار و شبکه ای روز دنیا، این ویدیو و کارتون و تصاویر لذتبخش را با بهترین کیفیت ممکن در اختیار جوانان و سایر اقشار کم درآمد قرار می دهند، آنوقت بگویید غربیان بد هستند!.
---
 بفرما، ببینید چطور بجای آنکه مسئولان اقتصادی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مشکل ازدواج حدود 13 میلیون جوان مجرد ایرانی را حل کنند، غربیان به کمک آنها آمده و با پخش چنین متنوع و گسترده و تو دل بروی صحنه های ناب و لذتبخش جنسی ! آنهم، مفت و مجانی هم مسئله ازدواج و هم مسئله سرگرمی جوانان ما را یکجا و بی آنکه ریالی برای کشور ما، هزینه داشته باشد، حل و فصل نمایند و هم نخواستند مسئولان اقتصادی و فرهنگی ما بیشتر از این زحمت بکشند و از خستگی و تلاس زیاد خدای ناکرده خسته و بیمار و از شکل و قیافه بیافتند!. انوقت هی به غرب و غربیان فحش بدهیم، تعجب می کنم!. چرا ما گاهی باید اینقدر حق نشناس شویم. عجبا و بازهم عجبا !.

 در آینده، در اینباره احتمالا بیشتر خواهم نوشت!.
---
خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است--- کارم از گریه گذشته از آن می خندم
--
سعید شجاعی سعدی-شیراز
همراه- 09177151120     

       

No comments:

Remove Netanyahu from power

.According to the foreign and domestic media reports, in order to comply with ethics and prevent a major regional and World war, Iran has do...